Hvordan klager jeg?

Hos Monner jobber vi hver dag for at du skal være fornøyd som kunde hos oss. Hvis du ikke er fornøyd setter vi stor pris på at du tar kontakt. Dersom du ønsker å rette en klage til oss og ikke opplever at din klage når frem, kan du i siste instans klage til Finansklagenemnda.

For generelle henvendelser til Monner vennligst se informasjon her. Heldigvis løses ofte ting via et par mail, men noen ganger må vi sette oss dypere inn i hva som har skjedd. Da behøver vi litt tid på oss, men innen fem virkedager vil du få svar fra oss.

Vi vil gjøre vårt ytterste for å løse saken raskt og effektivt. Men dersom du fortsatt ikke er fornøyd kan du rette en klage til vår klageansvarlige ved å skrive en mail til klage@monnercrowd.no. Mailen må, i tillegg til navn, fødselsdato og telefonnummer beskrive hva du er misfornøyd med og eventuelt erstatningsbeløp dersom du mener Monner er erstatningspliktig samt eventuelle vedlegg.

Finansklagenemnda

Monner er medlem av Finansklagenemda. Dette innebærer at dersom vi fortsatt ikke kommer til enighet kan du klage til Finansklagenemda.

Nettside:
http://www.finkn.no

Adresse:
Finansklagenemda
Drammensveien 145
Postboks 53 Skøyen
0212 Oslo